piątek, 4 października 2013

Notatnik :) / Notebook :)

Ostatnio rozmyślałam, dlaczego akurat haft krzyżykowy? Nie mam pojęcia ale jestem tak zauroczona tą techniką, że aż wręcz uzależniona :D Bo haftem krzyżykowym można ozdobić -wszystko, wszystko, wszystko :-) !!! Więc poniżej przedstawiam kolejne moje dzieło... Okładka na notatnik z uroczymi stópkami :-)

I was wondering why I like so much cross stitching? And I have no idea :) But I'm sure that I'm really addicted! We can decorate with stitches everything! So I'll show you my next work. A notebook cover with charming feet :-)



A poniżej kilka szczegółów / And here you have some details


Podobają Ci się stópki? Zostań naszym fanem na FB :D

Do you like it? So be our fan on FB :D

Queen M

4 komentarze:

  1. Piękny jest ten notesik :-) Uwielbiam malutkie stópki :-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo precyzyjnie, z dbaloscia o kazdy szcezgol-wykonane.Piekny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Milko i Katarzyno , dziękuję za pełne uznania słowa :-) czyta się je wybornie i motywują do dalszej pracy :D również pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. JA też ostatnio namiętnie krzyżykuję, choć myślałam, że po odkryciu szydełka już porzucę krzyżyki ale nieee ciągnie mnie i już:)

    OdpowiedzUsuń