czwartek, 13 lutego 2014

Przerwa / A break

Kochani!

Od ostatniego posta minęły równe dwa tygodnie. I choć bloguję niezbyt długo to niestety nastał czas przerwy. Nie udało mi się w tym czasie ani odpisać na przemiłe komentarze pod ostatnimi postami ani odwiedzić i poczytać wasze blogi :(


Dużo się nam w życiu poprzestawiało i jestem tak rozkojarzona, że brakuje mi zapału do wszystkiego. Od poniedziałku wracam też do pracy po pięknym czasie urlopu macierzyńskiego, także wszystkie siły muszę skierować na zorganizowanie życia domowego i ponowne wdrożenie się w trybiki pracy. 

Mam nadzieję, że mimo wszystko uda mi się znaleźć czas na ukochane krzyżyki, nowe maszynowe wyzwania oraz pichcenie pysznych słodkości.... A tym czasem: dziękuję, za waszą obecności i "do zobaczenia" (mam nadzieję) w krótce! :-)

I wrote last post 2 weeks ago. And I ddn't have much time to read and comment your blogs, and to thank for all your beautiful comments under my last post. In our life a few things have changed and I'm so confused that I have no ardor for crafting and cooking. Starting on Monday I'm back at my work after maternity leave. So now I have to take all my energy to organize my home and work life.

I hope that after all I'll have some time for stitching, crafting and cooking. But for now I have to say: thank you for your "presence" and see you (I hope) soon!

Queen M


1 komentarz: