czwartek, 1 stycznia 2015

New Year's Charming Story

Witajcie Kochani!

Przerwa była baardzo długa... dłuższa niż myślałam, ale już się Wam tłumaczę. Otóż miniony rok rozpoczynałam jako mama dwójki dzieciaczków a zakończyłam jako mama rodzinki 2+3 na kolejnym urlopie macierzyńskim :-)  Okazuje się, że powiększenie rodziny o trzeciego dzidziusia jest większym wyzwaniem niż mogłam się spodziewać a rodzinne obowiązki spychają pasje na coraz dalsze miejsce w życiu. Niemniej jednak zamierzam wraz z Nowym Rokiem zorganizować się tak, by wpleść w codzienność choć odrobinę czasu na hobby. Postanowiłam zmienić nazwę bloga, bo jestem pewna, że pomoże mi on w byciu systematyczną w realizacji planów i marzeń, tak by codzienność choć trochę przypominała część  mojej "Urzekającej Historii"... zapraszam :)

Hello !

Blogging breake was longer than I supposed, but I'm goinig to explain what happened. So passed year I started as a mother of 2 and finished as a mother of 3 :-) And actually it is much more complicated to keep the passion and everyday duties together. But starting Ney Year I want to do my best to find a little bit of time for my hobbies. I decided to change the blog name, coz I'm sure it will help me to make real at least a part of my "Charming Story"... enjoy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz