środa, 7 stycznia 2015

"Mon Ours Nono" Veronique Enginger

Witajcie :)


Pierwszym haftem na który się zdecydowałam w tym roku jest miś Nono z książki "Mon journal au point de croix" francuskiej projektantki Veronique Enginger. Książka jest pełna pięknych wzorów i mam nadzieję, że uda mi się poświęcić osobny wpis by zaprezentować ją dokładniej. Wybrany wzór jest delikatny i romantyczny aczkolwiek zaskoczył mnie intensywnością swoich barw... szczerze mówiąc myślała, że będzie bardziej pastelowy. Nie jestem teraz pewna czy efekt będzie taki jaki sobie wymarzyłam. Ostatecznie na pewno znajdzie jakiegoś dobrego właściciela :)

"Mon journal au point de croix" Veronique Enginger


First cross stitch project this year is bear Nono from "Mon journal au point de croix" designed by Veronique Enginger. The book is full of beautifull projects and I hope to make a single post to show you the details. Choosen pattern is delicate and romantic but actually I was supprised by intensity of indicated colours. I expected some more pastel pallete and now I'm not sure about the final effect...


"Mon journal au point de croix" Veronique Enginger



"Mon journal au point de croix" Veronique Enginger


Moje mulinki :) / My threads :)



A oto postępy mojej pracy... / And this is my work in progress...

"Mon Ours Nono" Veronique Enginger (Work In Progress)


"Mon Ours Nono" Veronique Enginger (Work In Progress)


"Mon Ours Nono" Veronique Enginger (Work In Progress)

To by było na tyle. Bardzo się cieszę, że moje styczniowe postanowienia posuwają się do przodu :)

And this is it. I'm so glad about my January resolutions :)

3 komentarze:

  1. Piękne te mulinki! Powodzenia w spełnianiu postanowień! Wiem, jakie to budujące, jeśli mimo wszystko to się udaje chociaż częściowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - ciekawa jestem skończonego hafciku :) Kolorki są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Iwonko :) dzięki za odwiedziny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń