poniedziałek, 14 listopada 2016

Nad morzem / By the sea

Tak się jakoś dzieje, że najwięcej pomysłów na dekoracje mam do pokoju dziecięcego. Jest tyle pięknych rzeczy, które chciałabym zrobić dla maluchów, a tak mało czasu. Mam nadzieję, że uda mi się ukształtować w dzieciach wrażliwość na piękno - nawet w takich zwykłych, codziennych, drobnych rzeczach. I że będą wiedziały, że najfajniejszych rzeczy  w życiu nie da się kupić :) Bo najfajniejsza jest wyobraźnia!







W zeszłym roku rozpoczęłam kompletowanie dekoracji w stylu marynistycznym dla mojego starszego synka. Dekoracje które wtedy uszyłam możecie obejrzeć TU i TU. Wiele się w międzyczasie wydarzyło więc projekt "mały marynarz" został zawieszony aż do października tego roku. Teraz, gdy nasze życie rodzinne na nowo zyskuje stały rytm, mogłam odświeżyć listę projektów do zrobienia i zacząć działać :)


Żeby było bardziej "plażowo", dosypałam do ramki piasek i muszelki. Od strony haftu zabezpieczyłam to sztywną przezroczystą folią, tak by nic się nie osypywało przy ewentualnym wyjmowaniu haftu.


  
Jest to ostatnia dekoracja w tym stylu -na więcej nie ma miejsca... Teraz będę nadrabiać zaległości dla córeczek! Będzie słodko, elgenacko i biało-pastelowo :D Kto ciekawy - niech zagląda!

Pozdrawiam

Marysia

4 komentarze:

  1. cudne zdjęcia :) i znakomity pomysł z piaskiem w ramce! całość wygląda rewelacyjnie!
    a dzieci z pewnością wyniosą z rodzinnego domu umiłowanie i szacunek dla rękodzieła i piękna :) oglądając migawki na zdjęciach niezmiennie podziwiam Twoje zdolności aranżacji wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    Royal1688

    OdpowiedzUsuń
  3. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    Over 160k men and women are using a simple and SECRET "liquids hack" to burn 1-2lbs each night as they sleep.

    It's easy and works on everybody.

    Just follow these easy step:

    1) Go get a glass and fill it half glass

    2) Proceed to follow this awesome HACK

    you'll become 1-2lbs skinnier as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń