środa, 25 września 2013

Haftowany Prezent / Cross Stitched Gift

Jakiś czas temu natknęłam się na przepiękne wzory monogramów. Od razu pomyślałam, że mogłyby one ozdobić poszewki na poduszki. I choć od tamtego czasu minęło kilka miesięcy to do tej pory powstał tylko jeden haft z monogramem - literka G. Haft już powędrował w świat jako prezent dla Pani "G" :) i mam nadzieję, że podusia daje tylko same słodkie sny ....

Some time ago I found an AMAZING set of monograms. I thought it could be stitched on a pillow cover. Though it was few months ago so far I made only one Monogram - the "G" letter. Cross stitched pillow has already been given away as a gift for Lady "G" and I hope it brings only sweet dreams...








I jak Wam się podoba pomysł na poduszkę?

And how do you like it the idea for a pillow?

Queen M

4 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia dlaczego na bloggerze zdjęcia pokazują się takie ciemne i takie słabe :| pierwszy raz mam taki problem. W ogóle są inne niż na komputerze. Czy ktoś ma jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wyhaftowałam taki monogram dla mojego męża ale ciągle nie mogę sie zdecydować czy oprawić w ramkę cyz uszyć poduszkę ale chyba jednak napierw będzie ramka, bo przecież poduszki nie mam czym uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem... nie mam maszyny :( ale znalazłam dobrą duszyczkę która mnie ratuje i takie proste przeszycia pomaga mi wykonać :-)

      Usuń