czwartek, 7 stycznia 2016

Świąteczne wspomnienia

To były piękne i wyjątkowe Święta! Do tej pory, naszą mała rodzinką, święta spędzaliśmy "wyjazdowo". I choć tworzymy rodzinę od 4 lat to ani razu nie obchodziliśmy Świąt u siebie. Jednak tego roku pierwszy raz byliśmy gospodarzami. :) Planowanie tej wyjątkowej Wigili, sprzątanie i dekorowanie domu zajęło mi cały Adewnt. I choć byłam zmęczona to jednak baaardzo szczęśliwa :)

Stroik adwentowy / Advent candles



Stroik adwentowy /Advent candles


Razem z dziećmi przygotowywaliśmy ozdoby choinkowe, dekorowaliśmy pierniczki i odliczaliśmy czas do Świąt :) Wśród wielu ozdób, które wykonałam własnoręcznie udało mi się uwiecznić tylko stroik adwentowy i świąteczny wieniec.

Świąteczny wieniec / Chrismas Wreath





Dziś wiem, że żeby zdążyć ze wszystkim na czas, przygotowania muszę zacząć nie w Adwent ale zaraz po Wszystkich Świętych! Za rok zorganizuję się lepiej i mam nadzieję, że na blogu szybciej zagości świąteczna atmosfera :)

Pozdrawiam Was Noworocznie

Marysia

3 komentarze: